System zarządzania zleceniami
System umożliwiający przepływ zgłoszenia serwisowego od zgłaszającego do wykonawcy. Za prawidłowe skierowanie zgłoszenia do kompetentnego wykonawcy odpowiada Centrala. Proces przetwarzania zlecenia jest na bieżąco dostępny dla wszystkich zainteresowanych stron, uwzględniając odpowiednie poziomy dostępu. Do dnia dzisiejszego skorzystało z systemu ponad 3500 sklepów w Polsce
Możliwości
Korzystając z systemu będziecie Państwo mieli pełną kontrolę nad zleconymi przez Państwa pracami
- podglądu przebiegu bieżących prowadzonych prac,
- weryfikację wykonania zlecenia,
- weryfikację rodzajów użytych części zamiennych,
- wgląd do archiwum zleceń (dokumentacja zlecenia)
Kim jesteśmy?
Zapewniamy profesjonalną oraz kompleksową realizację przedstawionych zagadnień. Dostarczamy Klientom kompletne rozwiązania, odpowiadające ich potrzebom. Nasza wiedza pozwala nam na realizowanie projektów łączących różne technologie
Jesteśmy firmą dostarczającą biznesowych rozwiązań IT dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nasze produkty i usługi są skierowane na usprawnianie relacji firmy z klientami, a także usprawnianie funkcjonowania operacyjnego przedsiębiorstwa oraz procesów biznesowych.
Informatyka
Zarządzanie sieciami, systemy on-line, konsultacje
Elektronika
Mikroprocesory, komunikacja bezprzewodowa
Telekomunikacja
Transmisja danych, sieci teleinformatyczne
Multimedia
Prezentacje multimedialne, urządzenia multimedialne
o nas
Firma Com-4T powstała pod koniec 2001 roku w wyniku wyraźnego zapotrzebowania rynku na specjalistyczne usługi informatyczne. Jej człon stanowią specjaliści, którzy pracują w branży informatycznej i elektronicznej od wielu lat. Zdobyte doświadczenie w zakresie wdrożeń, obsługi, serwisowania i sprzedaży nowoczesnych systemów informatycznych pomaga nam realizować trudne i wymagające profesjonalnej wiedzy projekty.
Zapewniamy profesjonalną oraz kompleksową realizację przedstawionych zagadnień. Dostarczamy Klientom kompletne rozwiązania, odpowiadające ich potrzebom. Nasza wiedza pozwala nam na realizowanie projektów łączących różne technologie.
Dzisiejsze wymogi rynku stawiają przedsiębiorstwa wobec problemu integracji informacji pochodzących z różnych systemów. Presja czasu, tak charakterystyczna dla współczesnej gospodarki, wymaga szybkiej i sprawnej reakcji w kontaktach z klientami.